tisdag 11 maj 2010

Måndag-sommar längtan

Jiiises, vilken dag ja har haft ida. :( gråten har varit i halsen hela dagen och ingenting har blivi som ja har vila. Men efter att jag och Amanda tog en snabb visit till cafe fören jumppa så blev allt mycket bättre. ;) Vad skulle man jöra utan alla underbara vänner<3
Jag, Jasse å Sassa var i skolan efter att vi hadd sluta å fösöka arbet me portfolion, jag sku egentligen ha måsta fa hejm men tär satt ja. När jag å Jasse äntligen kom åss i väg för att hämt min ped som ja hadd vi Jasses så bröt vi av nyckeln när vi sku lås upp låset och blev tvugna att bär å släp den ti hennes. NU är jag hemmaa.
Får prick av i allafall engelska uppsatsen från min tråkigatidskrävandejobbigasaker att göra lista.
Hiiih, nu e de världens tråkigaste och jobbigaste finska läxa, moddeuppsats skrivande och engelska provs läsande som gäller för min del. Shit åxå.


Ha hah, Jag äääälskar bildkvalitet. :) Men det står i allafall SOMMARMINNEN på burken(ja har två faktist), fick den av Simone till födelsedagen, den skall fyllas med lappar med nedskrivna sommar minnen, Tur att jag fick en av Margita också. :) LÄNGTAR







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar