måndag 10 maj 2010

Söndag- morsdag

Håppas alla mödrar har haft en bra dag i dag. :) I dag har de ju varit mammas dag, en dag som hon verkligen gör sig fötjänt av. Min mamma är den bästa, hon har alla otrolit fina egenskaper som man bara kan önska sig och ingen gör lika goda kött bullar som hon. Älskar dig Mamma. :) vi var halva tjocka släkten på morsdags middag idag. :) sen måsta Magnus fa tillbaks ti milin igen. :( men han kmr ju hem på onsdag i gen.:) I dag vare exakt 2 månader kvar tills han kmr hem för gott. LÄNGTAR Har hållit på och skriva en fakta baserad uppsats i kväll om lycka. Tänker på hur otrolit lycklig Jag e. :) Världens nammaste pojkvän. ;)
He blejv tråkit i bilen
Ha hah, Jag och min käre far:)


Jag har en sån otrolig tur som har dennna underbara människai mitt liv:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar