torsdag 17 juni 2010

Fin packningsteknik, verkligen

Ha hah, har suttit och håppat på min kappsäck för att få åter den(påminner om att detta är på väg till Stockholm), blev tvungen att inse fakta, den går inte fasst! tog ut lite saker, voila, endast lite håppande så gick den åter. :) meeeen, vart ska jag sätta allt som inte fick plats? OCH allt som ja vill ha med mih HEM från stockholm? hm...
för övrigt vägde min kappsäck 34 kg. lätt som en plätt. :D

Saknar min Magnus så otrolit mycket. :( kommer kännas lite konstit, att när han i morgon är på väg hem åker jag i från honom...
Meeen, snart är vi tillsammans på heltid i gen. :)

planerna för i morgon

  1. sätta åss alla i bilen tillsammans med vår packning
  2. köra till Tammerfors
  3. köra vidare till Åbo
  4. komma åss på båten
  5. TAX FREEEEE

Har btw prickat av alla punkterna på min To do list, förutom att packa klart. en klapp åp axeln åt mig för det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar