söndag 27 juni 2010

Söndag-tillbakas till Stockholm


Hela familjen var med och sa hejdå

Sen var ja ensam i gen.
Jaha. Tillbakas i Stockholm. Mamma, pappa, Mimosa, Åke, Liam och Magnus var och sa hejdå åt mig vid flygplatsen i Vasa idag. När jag till sist skulle säga hejdå åt Magnus ville inte tårarna hålla sig längre utan dom började krypa ner för kinden som en liten bäck som senare utvidgade sig till en stor flod.
De här 4 veckorna kommer att vara den längsta tiden som jag har varit i från min mamma och pappa, och det kommer också att vara den längsta tiden jag har varit i från Magnus trots att han kommer hit den 13.07.
Köpt en ipod nano idag som tidsfördriv i Hesa. Tyckt att ja förtjänade att få hör på musik i all min ensamhet.
nåjaaa, snart e Magnus hemma från Dragsvik föralltid och vi har hela livet framför våra fötter.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar