fredag 23 juli 2010

24 timmar

I går var det hejdå till Camilla Norrbacks. Kommer att sakna alla så otrolit inspirerande och fina människor som jobbar där. Är så otrolit tacksam över att som 17 åring fått uppleva dessa helt galna 5 veckor tillsammans med er. :)
Nu är det 1½ timme tills väckning kommer på och jag kan inte såva pågrundav en extrem pulserande smärta jag har av ett jätte stort farlit skavsår. Jag är 100% säker på att det är inflamerat, kommer säkert dö förrän jag hinner hem. Den kommer i allafalla att behöva amporteras av. Så kommer dom inte att ha någon bedövning så jag kommer bli tvungen att ta en rejäl sup av något annat och komma hem lagom berusad till Jeppisdagarna. Perfekt.
Kanske jag borde gå och såva istället?

är typ exakt 24 timmar tills jag är hemma. :) whaaat a long time...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar