lördag 10 juli 2010

saknar Frankrike

Tänkte att jag skulle dela med mig av lite bilder från vårt hus i söndra Frankrike. Det ligger i Ales, en stad med 70 000 invånare. Min mamma och pappa köpte det för 2 somrar sen. Jag tillbringar ca 1½ månad där i året, men nu eftersom jag är i Stockholm har det bara varit 1 vecka i februari hittills. LÄNGTAR efter att få åka dit.
Syrran och jag första sommaren vid huset
Jag å Annika (Magnus har vari me också) var med min franska granne till hennes skola där hon är engelska lärarinna
men lite myskot te har di

inga skarpa brödkanter ur en svettig plastpåse...
... å int nå 1 veckors gamla bullabitar. Varma baguetter och croissanter direkt från bageriet varje morgon.
en av våra nya vänner

utsikten
En timme i bilen så kan du plaska i Medelhavet
Magnus och
vi på skuggterassen som pappa och Magnus gjorde. :)

1 kommentar:

  1. jaaa-aa undrar vem han ha fått pruttljuden ifrån :D ja snor en bild av de :P å vi kommer KANSKE ti stockholm nästa helg så du vet, bara vi hinner...

    SvaraRadera