torsdag 16 september 2010

Fy f*n va jag älskar er

Liam-Tack vare dig så vet ja att det finns en ännu större mening med livet. Jag har aldrig riktit förstått vad folk tycker är så underbart med bebisar och barn förrän du kom till världen. Världens finaste bebis, de e duuu.
Mamma-"mamma, du behöver aldrig vara orolig för vem som ska ta hand om dig å pappa när ni e gamla för jag ska aldrig flytt hem i från" sa en 7 årig Michelle. Njaa, jag kanske inte kan håll de helt å hållet men ja kommer alltid att komma hem och krypa ner i soffan för att se på miss marple med dig. Tack för att du alltid tvingade mig göra läxorna inför dig och gav mig en sån bra grund till skolan och livet. Världens bästa mamma. :)

Magnus-08.03.2008, jag visste inte om det var kärlek direkt men jag var helt säker på att det var något spännande som jag aldrig upplevt förut. Skulle aldrig vilja leva en dag utan dig och dina finurligheter i mitt liv. you complite me. :)

Pappa-har hela livet sett upp till dig trots alla våra "syster-jag-mamma-krig" vid mat bordet när du uttryckt dina tankar om våra shopping vanor. Utan dig å alla garage stunder sku jag int veta bak å fram på en bil. :)

Sassa-hatar att jag älskar dig, ha hah. Du å jag är så fucking lika att vi allti blir fitti. Älskar dig så myki att ja int vet vart ja sku ta vägen om ja sku mist dig.


Jeanette-Så stark å fin å underbar person som varje dag inspirerar mig till att bli en mera omtänksam och glad människa. Va man än gör så ere alltid trevlit me dig.
Mimosa-(de sku ha kåmi en bild men dehär e så j*vla dålit att de int går att ladd upp, fitti ti max nu;P) Ingen har bättre storasyster än mig. När du knep så bet jag, ha hah. Tack gode gud för att jag har haft dig hela mitt liv, skulle antagligen vara en liten tönt som aldrig skulle våga öppna käften eller stå för min åsikt om jag inte haft dig.

Ida-ha hah. Sååå mycket minnen med dig. Ingen har hållt så bra reda på mig å mina finurligheter som du. Fast vi int hinner va lika myki me varandra längre så känner du mig så otrolit bra å vet allti va ja tänker. Utan dig så sku nog hela tonårs tiden ha varit ett tråkigt grått avgasmåln. Traktor<3>


Jasmine-min motsats, lärd känn dig på en dag åså bara puff, älskar dig så. Hakuna matataaa de ooord som e braaa.





1 kommentar: