söndag 19 september 2010

struktur på vardagen

Känns otrolit skönt att ha mamma och pappa hemma igen. :) Fick världens myströja med ruggad insida. Fick även hem min telefonkiosklampa och min herr provdocka som jag fyndade där sist. :)
Magnus och jag skall såva i från varandra första natten på lääänge i natt. Känns väldigt konstit. Men tror det fungerar i längden. Vi brukar oftast ha så att jag och magnus inte sover tillsammans inne i veckan och bara träffas på onsdagar. Hatade när mamma införde denna regel för 1 år sen, men för att jag skall hinna med skolan och allt annat jag vill göra är detta ganska bra egentligen. Plus att när vi saknat varandra en stund är det veckans höjdpunkt att få ses igen. :)
Nu ska jag styra mina sömniga och trötta ben mot sängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar