måndag 22 november 2010

Biggest loser jag schema

Ja, som sagt så skulle jag behöva en radikal förändring av mitt liv.
Just nuu:
håppar jag över frukost, ersätter lunch oftast med efterrätt om det finns, äter godis och kakor mellan lunch och middag, äter middag oftast och om inte blir det godis.

Undviker ganska ofta att motionera pga att skolan tar upp så mycket tid, ha hah. Hur har jag då tid att sitta blogga?
Kom fram till i kväll att tänk om, allt som man hör om mation och kost egentligen är sant. I såfall är det inte så konstigt att jag mår så himla dåligt som jag mår nu just.

Detta får jag äta och dricka:
  • Grönsaker
  • frukt och bär(dock inte vräääääka i mig)
  • hemgjord mat
  • vatten
  • grönt te
  • kaffe

Detta får jag inte äta och dricka

  • GODIS
  • CHIPS
  • KAKOR(kmr att vara svårast)
  • GLASS
  • RESTAURANG MAT
  • YOGURT(kmr att vara svår)

Jag skall även verkligen försöka få i gång vanan att träna.

Börjar med en länk i morgon bitti då jag börjar först 9. Dock tänker jag unna mig undantag för mörkchoklad och julstjärnor inför JUL på helgerna. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar