lördag 20 november 2010

FRÅGESTUND



19 kommentarer:

  1. Vilken sexställning är den bästa?

    SvaraRadera
  2. Är det slut mellan dej och Magnus?

    SvaraRadera
  3. Visst tycker du att jag (Hanna) är bäst? ;) haha, nemen.. Va tänker du göra efter att du ha gaji ut bekl? :) Kram

    SvaraRadera
  4. vad har du för bh-storlek? ;)

    SvaraRadera
  5. Har du en dildo eller en vibrator? :-P

    SvaraRadera
  6. #1. Vem spökar i ert trapphus?
    #2. Vilket djur tycker om att äta porschetändkablar?
    #3. Varifrån skall bästa sortens godis vara?

    osv? ;)

    SvaraRadera
  7. varför gjorde du och magnus slut?

    SvaraRadera
  8. saknar du sexet?

    SvaraRadera
  9. om det är slut mellan er, vrf?

    SvaraRadera
  10. Har du en dildo? :P

    SvaraRadera
  11. Är du en sexfantast? Har du haft sex offentlit? Isåfall var?

    SvaraRadera
  12. men va seriösa frågor x)

    1. Vilken e din favoritfärg?
    2. Vilket band/artist tycker du mest om?
    3. Varifrån tar du inspiration till din klädstil elr kläderna du gör på bekl? :)

    SvaraRadera
  13. Hahahhaha, seriöst vilka frågor!
    Undra noo bara va du tänkt kör me fö bil nu tå du snart blir myndig ;D ??

    SvaraRadera
  14. 1. Har du någon idol, eller någon du ser upp till? :)
    2. Vad ska du göra efter du gått ut skolan vid optima? :)

    SvaraRadera
  15. Hur många länder har du varit till? vilket land gillade du mäst?

    SvaraRadera
  16. Vilka var du med i lågstadiet/högstadet?

    SvaraRadera
  17. tyckte du det inte var kul att dansa i ED ?

    SvaraRadera
  18. Hej! Jag tycker du är jättebra på att sy och skulle vuílja veta var du får alla idéer från? Sen undrar jag också om du saknar dit långa hår? :)

    SvaraRadera
  19. Hej! Jag tycker att du har en bra blogg. :)
    har några frågor..

    1. Tycker du om tv nyheterna?
    2.tycker du om mina mandariner?
    3. vad är du mest nöjd med dej själv?
    4. Vill du bli min vän? oj du är ju det redan..
    5. tycker du om alla kommentarer?
    6. läser du min blogg?
    7. bästa plagget i din garderob?
    8. hur många tänder har du? ;)
    9. vilken sko storlek?
    10. Hur många väskor?
    11. Vad har du på dig? :D ( måste få ställa en pervers fråga iaf) hahahahahah
    12. var är jag nu?
    13. Vem brukar du vara med?
    14. tycker du att det är många frågor?
    15. frågar jag för mycket?
    16. telefon nummer? (har den redan)
    17. vet du vem jag e ?
    18. vågar du sova ensam?
    19. vad tycker du om finland?
    20 vem är din bästis? =) hehhe.

    5 snabba:

    godis/chips
    sverige/finland
    dusch/ Badkar
    sassa/sassa
    fattig och kärlek/rik ensam?

    tacksam för svar? :) puss

    jag tyckte att du skulle ha nåt att svara på. nåt lite annat än vad alla andra frågar . hahahahahahhaahhahaha ;)

    love ya.

    SvaraRadera