torsdag 11 november 2010

Längtar

Har extremt mycket läxor till i morgon och absoluut ingen koncentration för någon av dom.Så jag tänkte att jag kunde göra ett inlägg om hur otrolit mycket jag önskar att det är 1 december och jag och mamma är i London.
Har aldrig planerat in så många olika roliga saker till en resa som nu.
Har redan beställt biljetter till Prince of Wales theatre, där jag och mamma ska på en musikal, har också planerat in:
  • Madame Tussauds vaxkabinett
  • Maaaassor av shopping
  • andra turistattraktioner (A)
  • ringa ett samtal från en röd telefonkiosk ;)
  • ska även boka ett spa hotell med gym har vi tänkt, så då blir det spabehandlingar och lite träning mellan alla engelska te koppar och kakor
  • en hel Harrods dag
  • etc

Och fortfarande är det 3 veckor kvar;)

2 kommentarer:

  1. Weeii :D London e no super :)) Ja hoppas pappa bokar, fö ja sku så vila å sii på Gamst (fotbollsspelar) :)))

    SvaraRadera