onsdag 24 november 2010

SVAR på fråge stunden:)

Anonym sa...

om det är slut mellan er, vrf?

anonym sa:

Är det slut mellan dej och Magnus?

anonym sa:

varför gjorde du och magnus slut?

svar: Ja, nu för tillfället är det slut mellan mig och Magnus. Jag och magnus hade varit tillsammans i över 2 år och 8 månader och kände att vi behövde en paus. Plus att jag har väldigt mycket i skolan och annat på gång just nu. Dock träffas vi hela tiden fortfarande...

anonym sa:

Vilken sexställning är den bästa?

svar: obesvarad fråga men flest kvinnor tycker bäst om missionären enligt Solo för er som undrar. ;P
Hanna sa...
Visst tycker du att jag (Hanna) är bäst? ;) haha, nemen.. Va tänker du göra efter att du ha gaji ut bekl? :) Kram

näst bäst;) Har planer att söka till bland annat Beckmans i Stockholm. Om jag inte slipper in dit funderar jag på att jobba utomland något år. :)
Anonym sa...

vad har du för bh-storlek? ;)
svar:70c, (70d om jag hittar)

Anonym sa...

Har du en dildo eller en vibrator? :-P
Anonym sa...

Har du en dildo? :P

svar: tänkte inte svara på dessa frågor men eftersom det verkar vara så intressant, så Nej jag har varken dera :P

Anonym sa...

#1. Vem spökar i ert trapphus?
#2. Vilket djur tycker om att äta porschetändkablar?
#3. Varifrån skall bästa sortens godis vara?

osv? ;)

svar:
  1. Du?
  2. De vet endast du och jag
  3. makuuni föståss :D

anonym sa...
saknar du sexet?

svar:

Anonym sa...

Är du en sexfantast?

svar: Nej,

Har du haft sex offentlit? Isåfall var?

För er som inte vet är det olaglit. :)
Anonym sa...

men va seriösa frågor x)

1. Vilken e din favoritfärg?

svar: har ingen direkt vaforit färg men tycker att grått är fint till allt:)

2. Vilket band/artist tycker du mest om?

svar: har inget direkt favorit band. Tycker om det mesta men tröttnar snabbt. Tycker dock oftast om allt som Rihanna gör.

3. Varifrån tar du inspiration till din klädstil elr kläderna du gör på bekl? :)

svar:Jag tar inspiration från precis allt jag kommer över; filmer, människor, tidningar etc.
Ella sa...

Hahahhaha, seriöst vilka frågor!
Undra noo bara va du tänkt kör me fö bil nu tå du snart blir myndig ;D ??

svar: har inte bestämt mig ännu, funderar på att inte skaffa egen bil i håpp om att få köra med mammas. ;)
Anonym sa...

1. Har du någon idol, eller någon du ser upp till? :)

svar: ser upp till väldigt många människor. Min mamma och pappa, Camilla Norrback, hon som jag var på praktik hos, Sassa(önskar att jag också kunde vara så stressfri som hon är)

2. Vad ska du göra efter du gått ut skolan vid optima? :)

svar: har tänkt söka till Beckmans, design skola i Stockholm inriktad på mode.

Anonym sa...

Hur många länder har du varit till? vilket land gillade du mäst?

svar: har varit i 10 olika länder, dock endast i Europa:( Har inget direkt favorit land men favorit stad är Paris men jag väntar med spänning på London!

Anonym sa...

Vilka var du med i lågstadiet/högstadet?

svar: gosh, lågstadiet var jag nog kompis med typ alla men mina bästisar i Esse var Sofie, Elin, Martina(har flyttat till Sverige), Ella etc. när jag böt till Lagmans Var min bästa kompis Monica(har flyttat till Pargas) När jag gick höstadiet var Ida min allra bästa vän, även Magnus och efter att jag slutligen började Yrkes är mina bästa vänner: min barnomskompis Sassa, Ida och Magnus. Har dock fortfarande kvar kontakten med dom flesta.

Anonym sa...

tyckte du det inte var kul att dansa i ED ?

svar: tyckte det var helt super kul att vara med i ED. Var tvungen att sluta pga att jag inte hade tillräckligt mycket med tid för att vara fullhjärtat med. :( Håppas dock på att kunna börja igen efter jul. :)
Anonym sa...

Hej! Jag tycker du är jättebra på att sy och skulle vuílja veta var du får alla idéer från? Sen undrar jag också om du saknar dit långa hår? :)

Hej. Tack så jätte mycket. Jag tar inspiration från precis allt jag kommer över; filmer, människor, tidningar etc. Ja, ibland när jag ser bilder där mitt långa hår såg super vackert ut, då saknar jag det. :)

hemlig sa...

Hej! Jag tycker att du har en bra blogg. :)
har några frågor..

1. Tycker du om tv nyheterna?

svar: bara om dom säger något intressant

2.tycker du om mina mandariner?

svar: super sweet

3. vad är du mest nöjd med dej själv?

svar: mitt midjemått på 59 cm

4. Vill du bli min vän? oj du är ju det redan..
svar: nej tack:) skojja baaa :D

5. tycker du om alla kommentarer?

svar: nästan

6. läser du min blogg?
svar: vaaarje dag:D

7. bästa plagget i din garderob?

svar: Förra årets julfästklänning som jag sydde:)

8. hur många tänder har du? ;)

svar: ingen aning?

9. vilken sko storlek?

svar: 37-39?

10. Hur många väskor?

svar: hih, vet inte

11. Vad har du på dig? :D ( måste få ställa en pervers fråga iaf) hahahahahah

svar: det veeet duu juu.

12. var är jag nu?
svar: i din soffa

13. Vem brukar du vara med?

svar: min konstiga men ack så underbara vänner.

14. tycker du att det är många frågor?

Svar: ja, men med en sådan underbart fin känsla bakom ;)

15. frågar jag för mycket?
svar: ja, men om man inte frågar får man ingenting veeta. :)

16. telefon nummer? (har den redan)

17. vet du vem jag e ?

svar: ingen aning

18. vågar du sova ensam?
svar: jepp

19. vad tycker du om finland?

svar: jag hatar kallt väder?

20 vem är din bästis? =) hehhe.
svar: datorn


5 snabba:

godis/chips

GODIS
sverige/finland

FINLAND, STOCKHOLM
dusch/ Badkar

BADKAR
sassa/sassa

SASSA:D


fattig och kärlek/rik ensam?

ingen skillnad sålänge jag har en intressant vardag:)

tacksam för svar? :) puss

jag tyckte att du skulle ha nåt att svara på. nåt lite annat än vad alla andra frågar . hahahahahahhaahhahaha ;)

love ya.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar