torsdag 9 december 2010

Gästblogg

Storasyster här hej.
Dagen började med att lilla konungen Liam väckte oss alldeles för tidigt som vanligt. Efter en liter kaffe satte jag mig i nya vrålåket, en tjugoårig gammal volvo, och dundrade iväg till busstationen för att hämta Michelle. Michelle syns ofta på långt håll med sina snygga kläder och speciella stil, så jag såg henne men hon såg inte mig, dvs. hon kände inte igen vår nya vackra bil, erhm.
Sen har vi gått på stan, shoppat lite smågrejs, busat med Liam, tittat på Dieselråttor & Sjömansmöss och pratat om allt och alla, som vanligt. Michelle hade köpt snygga rosa hörlurar till mig från London men de dog en för tidig död eftersom Liam åt upp dem och jag fick snällt plocka ut resterna ur hans mun med små sylvassa tänder.

En prima dag och jag önskar att det inte fanns 100 km väg och skog mellan oss så vi kunde träffas oftare....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar