torsdag 30 december 2010

Torsdag

OMG det är nyårs afton i morgon! Shitt! Ska göra en årsresume här på bloggen som kommer idag eller i morgon. Det jag kan säga nu är att mycket har hänt och mycket har ändrats sen Januari 2010.
Funderar på det här med nyårslöften, ganska onödigt för min del i alla fall eftersom jag aldrig har hållit ett nyårslöfte. Kanske det blir mitt nyårslöfte, att hålla ett nyårslöfte? eller att ha ett realistiskt nyårslöfte... gosh, 
Mina förslag till nyårslöften (lite mer realistiska än: gå ner 5kg helt magiskt, sluta äta allt som e gott etc...)

Motion
  • Springa 10 km innan våren och 20 km innan nästa nyår 
  • köpa gym kort(och använda det minst 3 gng i veckan)
Karriär,skola
  • perfekt LIA plats
  • Ha mer än godkänt i alla kombi ämnen
relationer
  • (det här är inget nyårslöfte egentligen mera ett mål) hitta en bostad tillsammans med M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar