fredag 28 januari 2011

Fredag-min dag i akvarell


Fick med mig hem idag lite som jag gjort i skolan. Ett arbete om Rokoko som vi hade på ettan och en akvarell som jag håller på med till portfolion.
Började dagen med ett pass Zumba, efter det gick vi iväg till skolan där jag fick klar min klänning i trikå.
Har just ätit godaste laxen någonsin som pappa gjorde och om en stund blir det film mys.

I brought home a work in rokoko and a aquarelle painting that I'm making for my portfolio
My day begun with zumba and it ends with some quality time with the family.

5 kommentarer:

  1. Hej du!
    jag vill bara upplysa dig om att jag har en tävling om en valfri Sailordress på min blogg om du är intresserad. Om inte så får jag ber om ursäkt för att såna hära kommentarer inte bruka uppskattas så ofta. Men är du intresserad så vill du säkert inte missa :)

    SvaraRadera
  2. Nämen, va duktig du e på å rit!

    SvaraRadera
  3. Men gud va bra du e på att rit micho :)

    SvaraRadera