torsdag 27 januari 2011

Torsdag-träning, nike favoriter

Shop Nike for Shoes, Clothing & Gear. Start shopping now at www.nike.com
Check out the
Nike Athletics West Women's Sweatshirt
I found at Nike online

Shop Nike for Shoes, Clothing & Gear. Start shopping now at www.nike.com
Check out the
Nike AW77 Gym Cuff Women's Pants
I found at Nike online



Shop Nike for Shoes, Clothing & Gear. Start shopping now at www.nike.com
Check out the
Nike "Bronx Bombers" Women's Tank Top
I found at Nike online
Shop Nike for Shoes, Clothing & Gear. Start shopping now at www.nike.com
Check out the
Nike AD French Terry Women's Shorts
I found at Nike online

Har blivit lite bloggande denna vecka pga, hör och häpna, mycket träning. Måndagen bestod endast av lite cykling men på tisdag var det 1000m simmning med S och ett pass Flow, i går hade vi innebandy turnering och sen ett pass på gymmet med pojkvän, idag åkte jag tillsammans med A på stripaerobic. STOLT! Och imorgon ska jag börja dagen med ett pass zumba.
Här är även en bild från innebandyturneringen och på mina egna favorit träningskläder just nu.
Jag använder helst Nikes sportbh, Reebok top, Adidas brallor och ett par Nike skor

Haven't had any time for blogging this week because I have been training a lot. Today I tried Stripaerobic the first time, TRY IT! It was a really funny and different work out but still, really tuff!

2 kommentarer:

  1. var har du köpt den lila sport bh-n?

    SvaraRadera
  2. Den har jag köpt från Sportia Vasa, finns också i turkost å vitt.

    SvaraRadera