måndag 21 februari 2011

Vacance a la douce France


Åker ju till Frankrike på söndag. Här är lite bilder på vad jag packar med mig från Vintage by MK och på vad jag håppas få med mig hem.

TAR MED MIG
 Ett av mina favorit plagg till våren: skjortan. Knäppt ända upp ska den va, min har även en löstagbar fluga.
 Solbikinin kommer förståss med
  Supersnygga strandväskan kommer med som handväska
  Telefonväskan, ett måste för min del om jag inte vill tillbringa semestern med att bara söka efter telefonen

Vill ha med mig hem

En blommig väska och massor med annat blommigt. Helst dock denna från D&G ( bilden är tagen här )
  Läderjacka, denna kommer från hm
Massor med randigt, denna kommer från hm

2 kommentarer:

  1. sjukt snygg skjorta. kan förställa mig att den blir grym tsm med flugan!

    SvaraRadera
  2. sv Matilda: tack så jätte mycket. :)

    SvaraRadera