tisdag 15 februari 2011

Valentine's day

Bilden är från Oleary's i fredags när vi firade M's födelsedag där.
Älskar rosa donitsar men det fick bli detta hjärta istället
Dagen började med att Magnus och jag satt och läste morgon tidningens alla rosa annonser tillsammans och märkte till sist att det var alla hjärtans dag. Dock ingen skada skedd, efter att M besökt tandläkaren kilade vi iväg på konditori. Jag vet hur man brukar säga, och jag håller även med om att kärlek inte kan köpas för pengar men jag ÄLSKAR mina underbart coola Ray-Bans som jag fick av M.

3 kommentarer:

  1. Jag älskar dej <3

    // en konstig typ ;)

    SvaraRadera
  2. Älskar dig å i fall du e den kostiga typen ja tror. <3

    SvaraRadera
  3. Hejsan

    jag vet att såna hära kommentarer oftast inte bruka uppskattas, men vill du ha chansen att vinna en iphone 4 så kanske du inte hade velat missa det här, för jag har nämligen en tävling i samarbete med Libresse på min blogg just nu. så kika gärna in om du är intresserad annars så måste jag hemskt be om ursäkt om du inte gillar såna hära kommentarer.

    SvaraRadera