söndag 6 mars 2011

J'adore France

Ut på promenad ovanför vårt hus
Dags att åka tillbaks när vi möttes av snö i en bergsby
 Åkte till Nice, Cote d'azur
Vårt super mysiga hotell








Mitt favorit varuhus Lafayette, säljer märken som Chanel, Dior, Burberry, Versace etc.

 Jag och Magnus gick dock också in genom Louis Vuittons mäktiga dörrar och ut kom jag med min egna första LV väska!
 Resan var helt otrolig. Bästa delen var när vi åkte till Nice ( 17 år sen mitt först besök där), senast jag var där tyckte jag inte alls om hur staden utvecklats men efter den här helgen är jag lika förälskad som tidigare i staden, framförallt vädret och stranden.
Kommer mera bilder på bland annat shoppingen i nästa inlägg. :)

4 kommentarer:

  1. Coolt:D Vilken modell köpte du?

    SvaraRadera
  2. sv anonym: det är en hemlis tills bilderna kommer upp. ;)

    SvaraRadera
  3. Vad kostade den?

    SvaraRadera
  4. Tillräckligt för min smala plånbok, ifall nyfikenheten är väldigt stor så finns prinserna på deras hemsida. :)

    SvaraRadera