onsdag 30 mars 2011

New York, New York

Hade på mig min ny sydda blus, pärlhalsband och blåa handskar idag
Start spreading the news, I’m leaving today   I want to be a part of it - new york, new york  
These vagabond shoes, are longing to stray   
Right through the very heart of it - new york,
new york                                                                             
En del av min favorit låt New York, New York.
Om de bara sku va såå. Längtar tills nästa år när jag förhåppningsvis tagit både student och examen. Är fri att göra precis vad jag vill, så läng M också e villig att följa med...
Paris och New York är två städer jag skulle vilja åka som Au pair till eller ta med ett gäng vänner, och Magnus förståss, för att bo, jobba och se staden i ett år eller två...
Sen lever ju även en totalt omätlig, större , mera monstruös och svindlande stor dröm kvar. Redo att agera så fort min hjärna slappnar av och ger den tillfälle.
Vad är dina framtids drömmar/planer?

3 kommentarer: