måndag 11 april 2011

Buy me this for my Birthday


Fyller 18 ljuvliga år på fredag. Har fått många förfrågningar på vad jag vill ha till present, här kommer lite tips på saker jag önskar mig men som jag även tror funkar utmärkt till vilken nybliven modegalen 18 åring som hälst!
  • Present kort till favorit butik, för mig Dopp, Bros, Bianco
  • Alla nyanser i matt läppstift, favorit färgen nu är puder rosa och orange, favorit märke Chanel
  • Ny Dior Shadow maskara
  • En snofsig (hihi) sminkväska
  • Björn Borg hotpants/trosor
  • Modeböcker, en som är super bra är Vintage, en stilguide till vintagemode
  • plagg från hm's Conscious kollektion. Mina favoriter är dessa shorts som du kan köpa här
  • Sagolikt minnesvärd kväll. ;)
  • Bälte från Moschino, finns att köpas på deras hemsida här










4 kommentarer:

  1. Men åh, va dyr du e ;D Int kommer ja endå ti köp nå av dedär ått dej.. ;p Ja har no en skojji idé (de e int nå sånde skräp, faktist) men ja vet int endå om du kommer ti vila ha de ;D

    SvaraRadera
  2. Iiint e ja juuu. : D ha ha, så läng int de (igen) e en Mango in i en låda. ;) :D

    SvaraRadera
  3. Sv; Tack! Grattis i förskott :}

    SvaraRadera