torsdag 14 april 2011

My last day in prison

Älskar min kimono/morgonrock som är från Lindex, Affordable Luxury.
Igår träffade jag min barndoms bästis för att byta presenter,  (vi fyller år med endast några dagars mellan rum)
Med bara en 13 timmar kvar till dagen man väntat på i åratal började jag fundera på, vad kommer egentligen att ändra?
Kommer iallafall att börja dagen men jobb och annat som skall fixas inför kvällen, kanske strosa runt på vårmarknaden som hålls på min födelsedag i år, kanske köpa nånting alldeles onödigt eller något gott att bjuda på åt mina vänner på lördag.
 Senare ska jag och andra underbara donnor besöka hela stadens utbud av krogar (finns inte så stort utbud). Det är väl typ det man ska göra på sin 18-års dag?
Ikväll ska jag iallafall hem till mina kusiners på kalas, vi fyller nämligen båda år på samma dag.

I'm starting to get exited for tomorrow and my 18th birthday. I'm planning to spend the night partying with my best girl friends.

4 kommentarer:

  1. Älskar kimonon, hade tänkt köpa en lika men dom va slut då! :(

    SvaraRadera
  2. Älskar den med, Min underbara pojkvän hann få tag i den åt mig.

    SvaraRadera
  3. fin blogg du har!
    Ha en underbar kväll, kram på dig! :)

    SvaraRadera