onsdag 11 maj 2011

Looking like a Pastry

 Tänkte att jag skulle börja skriva ut var jag köpt sakerna som ja visar upp i kategorin "looks". Idag råkade det sig att jag bar 3 saker av MK.
Transparent blus: MK
Bustier: Lindex
Kjol: MK (den jag visade i förra inlägget)
Pärlhalsband: från mammas garderob
Halsband i form av liten kuverväska: MK
Skor: Bronx
 Drack kaffe ute med klassen, i det sommarlika vädret, för att fira bronset vi vann i innebandy turneringen i går! :)
 Firade vår byggare, (som renoverar huset) som fyllde år, med att äta bakelser som mamma gjort. Mums!
Har fått upp tapeterna i mitt rum nu! 
Hade en vision med en randig tapet över hur jag ville att mitt rum skulle se ut. Sen hittade jag och S denna som var helt perfekt! Längtar efter att få börja fylla rummet, troligtvis alldeles för fullt...

14 kommentarer: