lördag 17 september 2011

Pearls

Köpte min 18-års present idag. Har letat länge efter ett smycke och idag när jag och mamma var ute på lite shopping hittade jag detta saltvattens pärlhalsband. Priset var x-antal gånger dyrare än mitt presentkort men tyckte att det var värt det.
Ska ha halsbandet i kväll tillsammans med dessa kläder när vi åker till Vasa, hem till Matias och Malin på middag. 
 Var på jobb vid Bros idag (Förbrukar mera pengar än jag förtjänar där). Köpte en ny ylletröja från Tiger Of Sweden.
 Sen hittade jag också "den lilla svarta" a la Tiger Of Sweden. Äntligen en klänning som passade på min 58 cm midja (enda modellmåttet på mig). Ska inviga den när jag åker iväg på mässa.

Igår var vi på besök hos min mamma och pappa. Simmade och badade bastu innan maten. Serverades räkor till förrätt och ren till varmrätt. Gott!
I kväll åker vi hem till Matias och Malins på middag tillsammans med David, Ida och Pernilla. 

4 kommentarer:

  1. Varifrån köpte du halsbandet? Alltså vad heter butiken :)

    SvaraRadera
  2. sv Anonym: Halsbandet köpte jag hos Kecklund. :)

    SvaraRadera