måndag 3 oktober 2011

Höststorm, studentskrivningar, och kärlek utanför dörren

Dagens Klädsel:
Ny Blommig blus från H&M
Byxor från Cheap Monday
Skor från London
JC kavaj
 
 Dricker en kopp kaffe ur fågelmuggen. 
Försöker läsa om miljömärkningar och olika garvningsprocesser av läder inför materialläraprovet i morgon...
Tankarna vandrar i väg.
Jag tänker på hur mycket som ändrat under 3 år...
På torsdag åker jag äntligen iväg 3 dagar för att hälsa på hos min syster.
 Längtar efter att få börja läsa några nya böcker som just nu för tillfället står och väntar på en fotpall...
Fick en blomma av min mamma.
Har inte vattnat den på 2-3 veckor. 
Tycker om den.
Precis så är det med mina relationer just nu.
Har prioriterat allt utom vänner och familj den senaste månaden. Och ännu står ni kvar! Tack

8 kommentarer:

  1. Hihi, söt mugg! ;)

    SvaraRadera
  2. Snygg outfit. men det där med att vattna blommor, det är jag askass på...

    SvaraRadera
  3. sv Anna: Tack jag vet. Det var en gåva ända från Australien.

    SvaraRadera
  4. himla fin topp! :) Fint med eiffeltornet i bakgrunden :))
    SV: Den va bra, men visadest sista gången förra veckan :(
    Matildaz.blogg.se

    SvaraRadera
  5. Sv Matilda. Tack! Synd. :(

    SvaraRadera
  6. sv Josefine: Tack så jätte mkt. :)

    SvaraRadera