torsdag 27 oktober 2011

Ljuvligt mjukt och Franska Pastiller

Köpte den här helt underbart ljuvliga merino ylle tröjan av Tiger, för att hålla både kropp och hjärta varmt.
 Älskar färgen. Sen fick jag också med mig en present från butiken... 
Dagens outfit:
Tröja: Tiger
Linne: Vila
Jeans: Tiger
Skor: Henry Lloyd 
Nu när jag tittar på det påminner färgkombinationen mig om franska pastiller, vilket i sin tur påminner mig om bio med Ida, som påminner mig om att jag vill gå och titta Tintin på bio, med Ida!
Ida, vill du gå och kolla Tintin på bio med mig?
I bought this beautiful and warm wool cardigan from Tiger of Sweden today. I also bought a present for a friend... 

6 kommentarer:

  1. Kollat igen din blogg lite, super fina outfir bilder du :D kram

    SvaraRadera
  2. fin blogg du har!
    var gärna med i min tävling som pågår just nu på min blogg där jag lottar ut ett handgjort halsband!
    snabblänk till tävlingsinlägget: http://iisaacson.blogg.se/2011/october/tavling-vinn-ett-halsband-fran-fewsmyckens.html#comment
    hoppas att du vill vara med!
    allt bra?
    kramis

    SvaraRadera