lördag 12 november 2011

Feeling Beautiful in Burberry

 Har på mig min nya Burberry skjorta till jobbet idag!
Försöker ta igen det jag missat under veckan innan jag åker iväg till jobbet. 
Kom in till Bros och hälsa på om ni har vägarna förbi! Vi har öppet till 16:00 idag.
Det här är en sådan ovanlig dag där jag känner mig som världens vackraste trots min något för stora näsa, trots min långt ifrån perfekta hy och trots mina 3 födelsemärken på vänstra kinden. Idag är en sådan dag där jag faktiskt tycker att mina prickar på vänstra kinden är riktigt söta.
Have a wonderful day!

6 kommentarer:

  1. stor näsa?! Nee hörrödu, är det nån som har stor näsa så e det väl jag! :P Såg ut som ni haft en bra resa? :)

    SvaraRadera
  2. sv Simone: Ha ha, måst va nå från moffa. ;) joo no vare riktigt braa no :)

    SvaraRadera
  3. Du va supersöt på didär bilderna :') Nu vill ja bara kom å goosa me dej :)))))(Eh, burberry, vem behöver märkes......................................................................... ? ;D hihi, fuskis :))))) eh, eler så va de väll ja som bruka fusk ? ;D

    SvaraRadera
  4. Snygging!

    Tack så jättemycket :)

    SvaraRadera