söndag 13 november 2011

My hairstory

Under ett år och några månader har jag hunnit pröva på en del frisyrer och färger...
nr. 1 Sommaren 2010, Hade långt blont hår som avgudades av alla utom mig...
nr. 2 Det blev höst och jag färgade brunt hår
nr. 3 Tröttnade på allt äckligt risigt långt löshår och klippte själv av mitt riktiga
nr. 4 Kunde inte låta bli så jag klippte av det ännu kortare (till Himlens förfäran)
nr. 5 lockade luggen och använde ofta hatt
nr. 6  gick till en frisör, rakade sidorna och klippte rak lugg, färgade också det till en morotsblond färg
nr. 7 färgade det platinablont
nr. 8  började låta luggen växa ut
nr. 9 snaggade sidorna igen
nr. 10 Klippte kort page med pannlugg
nr. 11 Färgade håret i en kall blond färg
nr. 12 och åter igen är håret brunt!
Vilken är din favorit?

22 kommentarer:

  1. nr 1, men mörkare blond :)

    SvaraRadera
  2. 2:an och 3:an BÄST ! :)

    SvaraRadera
  3. nr 3 och nr 4 var skitsnygg =) tian är också snygg!

    SvaraRadera
  4. Svar: Tack för alla åsikter tror det var 3-an som vann, trivdes också själv bäst med den! :)

    SvaraRadera
  5. oj du har verkligen testat, så kul & tufft av dig! vilken trivs du bäst i då?

    SvaraRadera
  6. Inte för att det har med hår att göra, men gillar verkligen den gula klänningen på näst sista bilden! Sen tycker jag att du var jättefin i page :)

    SvaraRadera
  7. Sv Jenlen: Tyckte bäst om det mellan långa, 3-an. :)

    SvaraRadera
  8. nr 1,3, och 11 e snygg :)

    SvaraRadera
  9. nr. 2 absolut! :)

    SvaraRadera
  10. Jag minns när jag såg dej en gång riktigt efter du hade klippt som på 3:an och jag tyckte du var så otroligt vacker! :)

    SvaraRadera
  11. sv Emma: Oj, tack så jätte mycket! :)

    SvaraRadera