fredag 16 december 2011

Bordeaux på mina läppar

Outfit idag: Konjaksbruna chinos, transparant skjorta, ylle tröja...
...matchar det med bordeauxrött läppstift från Chanel.
Blev aldrig helt frisk efter att jag slutade ta penicillin. Har haft sjuk hals hela tiden och stegring nu som då. Idag vaknade jag upp med riktigt sjuk hals och trött är jag som om jag inte sovit på en vecka, trots mina 10 timmar sömn i natt. Får se hur det går idag, skall till skolan nu och sen blir det jobb.
Ha e bra dag!

7 kommentarer:

  1. Hej,

    första gången jag besökt din blogg och Vilken underbar stil du har :)
    Visste du att från och med idag tills den 20/12 har Go Attention 20% på ALLA klänningar. Kika in vettja och se om du hittar något!
    http://goattention.se

    Ha en bra dag :)

    SvaraRadera