fredag 30 december 2011

Mellandags Rea

 Såhär ser jag ut idag. Fårskinnsväst: Zara, T-skjorta: Ny från Tiger of Sweden, Shorts: Gina Tricot, Skor: Nya från Vagabond.
Igår körde jag och Magnus ner till Vasa på lite mellandags rea.
Var ute efter ett par skor från Tiger of Sweden men 38-orna var slutsålda. Hittade istället 3 andra par skor. Fick också med mig hem en välplanerad vacker hög från Bros, mer av det senare.
Efteråt prövade vi nya Tapas baren i Rewell Center, Rekommenderar verkligen. De hade riktigt fina medelhavs rätter.
Det här var ett av de 3 paren skor jag köpte. Känns som om jag går på moln när jag har på mig dem, tack vare den tjocka gummisulan är de perfekta i det här skit vädret.

4 kommentarer:

  1. Snygg! Va kosta dom och var köpt du dom? :)

    SvaraRadera
  2. sv Anna: Tack Tack!
    Skorna kostade 130€ (?) och sen va de 40% rabatt på dem, Ja köpt dem vid Andiamo i vasa. :)

    SvaraRadera