lördag 14 januari 2012

Puderosa Knytblus

 Så här såg jag ut på jobbet idag. Knytblus: Primark, Byxor: Malene Birger, Skor Henry Lloyd.
Ska på födelsedags fest i kväll, tänkte ha samma byxor då också men byta skor och linne!
 Shoppingstrejkar som bäst inför Paris. Kunde dock inte hålla mig helt idag så dessa fick följa med mig hem, ett par trosor från Armani. Någon som har testat?
Berättar vad jag tycker om dem efter att jag prövat.
 Är hungrig som en varg, sitter och mumsar i mig maten som Himlen gjort åt mig tills jag slutade jobbet medan jag kollar på hotel i Paris.
Någon som har ett bra tips på ett fräscht hotel i 7,6, 5,8, 2 eller 1 arrondissementet? Gärna ett som inte ruinerar...

6 kommentarer:

  1. Ha en fin lördag!

    Kika gärna in i min blogg för mode tips & inspiration. :)

    Kram
    Cindy / http://cindyvuong.blogg.se

    SvaraRadera
  2. Hejsan. Senast som jag var i Paris så bodde vi på Hotel France Albion. Lite trångt men mysigt och med god frukost. Lycka till i letandet! :)

    SvaraRadera
  3. sv Anonym: Okej, skall undersöka det, tack! :)

    SvaraRadera
  4. Vet inte om ni bokat hotell redan, men ändå... :D
    Då vi åkte till paris hyrde vi en lägenhet för några dagar, från hemsidan apartmentparis.fr
    Jag är inte säker men tror att det är billigare än hotell, och så är det ju mysigt att på i ett vanligt bostadshus bland massa fransmän! :) + att de har riktigt snygga fräsha lägenheter!

    SvaraRadera
  5. sv Elin Sofia: Hotellet är redan bokat men tack för tipset!

    SvaraRadera