fredag 24 februari 2012

Dress by MK

 Ny hårfärg har jag också. Har bara gjort en avfärgning ännu men trivs jätte bra i färgen så det kommer nog att se ut så här för en stund.
Vad tycker ni om färgen? Passade jag bättre i brunt eller ska jag återgå till blont? 
Outfit: Siden klänning: By MK (egen design), koppar bälte: mormors gamla, skor: Hennes & Mauritz
Kom just hem från jobbet. Har fått komplimanger för både håret och klänningen idag. Har på mig min nya klänning tillsammans med mormors gamla bälte som är helt underbart. 
Vad tycker ni om klänningen?


Himlen gör mat i köket och jag skall öppna en flaska rött. Det blir fredags mys i kväll eftersom vi båda två ska upp till jobbet i morgon. Efter middagen tänkte vi promenera efter en film eller också blir det bio. 
Ha en fin kväll! xo xo

16 kommentarer:

  1. Klänningen är jätte fin! Du är söt i den nya hårfärgen, men du passar nog bäst med mörkt hår :)

    SvaraRadera
  2. Snygg klänning!! Gillar nog mer så du har blondt hår! (:

    SvaraRadera
  3. Grymt snygg klänning! :) Å jag tycker att du passar bättre i nya hårfärgen :)

    SvaraRadera
  4. Hoppas att du får en fantastisk helg!:D

    SvaraRadera
  5. Mon amie,le robe est tres élegant est le grandmere ceinture aussi,
    salutations mama et papa

    SvaraRadera
  6. jag gillar färgen, du passar bra i den! å klänningen blev sjukt snygg å :)

    SvaraRadera
  7. va fiin klänniiiing ! du e så duktii :') <3 å du passar jättebra i dendär hårfärgen :DD de skiftar fint :))

    SvaraRadera