söndag 19 februari 2012

Pink Jeans

Idag åkte ett par gamla rosa jeans på. Älskar detaljer som de vita sömmarna på dem. 
 Till de rosa byxorna bar jag en top från Gant och en blus som är köpt second hand och sedan omsydd.
 Älskar kragen!
Idag har det varit städning av vårt sovrum/garderob som varit på tapeten. 
Gick igenom alla väskor, vilka som skall säljas eller sparas, sedan fyllde jag dem med papper igen. Ifall att ni inte gör det redan, börja fylla alla era väskor och skor med papper för att de lättare skall hålla sin form. Väskor och skor också förvaras mörkt helst inuti sina lådor eller dustbags men de är ju så vackra att titta på!
 Favorit handväskan i form av en BMW.
Flyttade fram vårkläder ur stora skrubben till min klädställning och till klädskåpet.
Samtidigt flyttade jag största delen vinterkläder till skrubben och rensade ut det som skall säljas och slängas. 
 I klädskåpet är det nu vårkläder som dominerar, lämnade dock några tjocka ylletröjor eftersom det fortfarande är kallt utomhus. 
Under tiden som jag städade gjorde Himlen lunch åt oss. 
Hamburgare med fransk potatis, mums!
Nu ska vi åka till Himlens föräldrar och hälsa på. Senare mot kvällen hade vi tänkt gå på bio om vi hinner, skulle vilja se Hamilton: I nationens intresse som visas nu. 
Ha en trevlig söndag! xo

6 kommentarer:

  1. Åh snygg outfit :)!
    Hur är det med dig då?

    SvaraRadera
  2. Snyggt! Själv tycker jag att det är skitsvårt att bära upp färgglada byxor..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!
      Har också haft problem med det men nu tycker jag att alla färger förutom svart är snyggt!

      Radera
  3. Skit snyggt! Var har du köpt dom rosa jeansen?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!
      Jeansen är från det franska märket Jennyfer!

      Radera