torsdag 26 april 2012

På besök hos Estenom

 Använder två av mina fyra sista veckor praktik till att besöka estenom utbildningen. Hittills har allting verkat jätte bra och intressant!
Andra dagen på min praktik åkte vi på ett studiebesök till Carpelan Cosmetic.

Igår höll de på med fantasisminkningar. Var en jätte intressant dag.

 Jag hann tyvärr inte fota alla sminkningarna innan battteriet var slut vilket var synd eftersom alla blev super fina!
Har Ni någon favorit av sminkningarna?
 Under tiden jag varit där den här veckan har också vårblommorna börjat titta fram.
 Liam, min systerson, kände direkt för att rycka upp dem så vi plockade alla blommorna och satte dem senare i vatten inomhus.
 Hemma hos min syster är det jätte tjusigt. Väldigt mycket ljusblått...
Har varigt jätte mysigt att kunna tillbringa tid med min syster i Vasa eftersom vi annars ses så sällan.

Idag har jag och estenomerna varit till Kokkola på studiebesök till Carolines Underkläder. Hittade ett helt underbart ljuvligt set från Simone Perele som fick följa med mig hem. Alltså jag kommer inte köpa underkläder på en lång stund...
I morgon kör jag ner till Vasa än en gång och när skoldagen är slut blir det lång ledigt med vappen, men innan det blir det möjligtvis en gnutta mera shopping i Vasa (har blivit farligt aktiv på shopping fronten).

2 kommentarer: