torsdag 19 april 2012

Promenad Genom stan

Har varit hemma och ledig idag så jag har hängt upp tavlor och fixat med fotografier. På eftermiddagen gick jag och Amanda på kaffe in till stan och efter det gick vi på antikrunda. 
Tavlan på väggen gjorde jag för några år sen av ett fotografi på mig och Himlen. 
Har satt in fotografier i ramarna som legat tomma och dammat på golvet.
Från antikrundan fick jag med mig hem ett blommigt fat att ha under den ljuvligt rosendoftande tvålen. 
Jag och Himlen kom just hem efter att ha varit ut på en promenad, vi gick in till stan och hyrde en film. Har planer för hela helgen så vi tänkte mysa framför en bra film i kväll. 
Kappa: Zara, Halsduk: Burberry, Jeans: Beaver's, Skor: Bianco

7 kommentarer:

  1. Vad duktig du är om du har målat tavlan!
    Det blommiga fatet var riktigt fint!

    SvaraRadera
  2. www.handlar.blogg.se är en hemsida med stor bloppis. Eftersom att jag ska genomgå en bröstförstoring säljer jag nu allt från min garderob.

    Det är allt från bhar, kjolar, klänningar, korsetter och annat som vanliga basplagg.

    SvaraRadera
  3. Himla härlig blogg!
    Har du möjligtvis lust med ett bloglovin-byte? :)

    SvaraRadera