lördag 14 april 2012

Rose drops

Köpte den mest ljuvliga burk anis pastiller men smak av rosor i Frankrike!
Godmorgon underbara läsare! Ber tusen gånger om ursäkt för bloggpausen. Hade så mycket jobb i Frankrike att det inte fanns tid för datorn.
Nu är jag dock hemma och lovar er minst ett blogginlägg varje dag!
 Ett par tjusiga skor och en helt förtjusande blommig klänning i Frankrike. De och en present till min underbara vän Jasmine var det enda som fick följa med mig hem eftersom jag endast gjorde en 10 minuters shoppingrunda!
Blev något rosa från Malene Birger till kvällens fest, ni får se den i kväll!
Blev en liten shopping runda till Bros när jag kom hem för att få träffa alla underbara modeälskande själar och för att köpa en festblåsa till min 19-års fest! Blir nämligen nitton i morgon och det skall självklart firas med skumpa!
Nu åker jag och Himlen iväg till Vasa för lite shopping. När vi kommer hem åker jag till sminkning inför en modevisning. Berättar mera senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar