tisdag 8 maj 2012

Fancy Pants

Har på mig nya, helt underbart ljuvliga jackan jag köpte från Wivans Outlet i dag. Är en United Colors Of Benetton, hela jackan är i siden. 
 OUTFIT: jacka: United Colors Of Benetton / korsett: Gina Tricot / siden byxor med prickar på fick jag med mig hem från Wivans Outlet igår / skor: Bianco / väska: Chanel / solglasögon: Ray-Ban
 Har varit en riktigt bra dag idag, stor trivs på jobb med Wivan och alla underbara kunder.
Innan jag åkte iväg till Wivans var jag vid skolan och sydde på tre olika klänningar, alla i underbar siden. Så länge solen var sken gick jag och Himlen in till stan för en glass. Jag tog en med mint smak, gott!
Nu ska jag kolla Äntligen Hemma för att få inspiration från underbara Elsa! Ha en skön kväll! 

10 kommentarer:

  1. Gud så snyggt!

    SvaraRadera
  2. dina byxor är fantastiska! Speciellt till din mintgröna kappa :) Supersnyggt!

    SvaraRadera
  3. Älskar jackan på de första bilderna!

    SvaraRadera
  4. åh, har du inga fler bilder på byxorna..lol

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo jag har 25 till ifall att du vill se.

      Radera
  5. åååh vilken härlig outfit!!!

    SvaraRadera