fredag 11 maj 2012

Snake Skin Pattern

Gårdagens Outfit: Scarf: Sportscraft / fårskinns Väst: Zara / Byxor: Filippa K / skor: Henry Lloyd / Jacka: second hand fynd från Wivans Outlet / blus: By MK.
Fick den ormskinns mönstrade merino ull scarfen av mamma när de kom hem från Australien. Har blivit helt galen i ormskinns mönstrat på senaste tiden. 


Hade en hektisk dag i går med många saker inplanerade i almanackan. Senare på kvällen åkte vi till svärföräldrarna. Svärfar hade hittat dessa solglasögon i en låda med mest bara skräp och erbjöd dem åt mig. Helt otroligt att det var just ett par sådana som jag sökt efter den här våren!


Om några minuter ska jag börja promenera i regnet under ett rosa paraply till skolan där jag skall sy klart en koboltblå klänning i spets.Efter lunchen åker jag som vanligt till Wivans Outlet. 
Till kvällen ska vi ha myskväll med några vänner med god mat och film! 
Vad ska ni göra denna regniga (åtminstone i Jakobstad regnar det) fredag?

4 kommentarer: