onsdag 9 maj 2012

Tings That Sparkle

Jag som fållar upp ett par byxor vid Wivans Outlet idag. Både jag och Wivan bar varsin hatt av de som är till salu, i slutet av dagen var det en kund som köpte en av dem. Visst tjusig?
 Strax innan stängning fick vi in några ljuva klänningar från 60-talet som åkte direkt upp i skyltfönstret.
Här kommer några av mina fynd därifrån:
En väska från Envirosax, finns i många olika former och färger!
 Den här helt otroligt vackra väskan fick också följa med mig hem.
Har länge velat äga någon asseccoar i ormskinn och idag när mamma och pappa kom hem från Australien hade de med sig hem det här bältet till mig. 
 Ormskinns bälte.

4 kommentarer:

  1. Vilka tider har ni öppet vid Wivans outlet?

    SvaraRadera
  2. Var finns Wivans outlet?

    SvaraRadera
    Svar
    1. I Jakobstad på styrmansgatan brevid bion.
      Välkommen in!

      Radera