onsdag 2 maj 2012

Tuggummi Rosa byxor

Idag hade jag på mig tuggummi rosa byxor av märket ONLY (ytterst sällan jag hittar något av det märket så blev super glad över dessa finisar), tröja: omgjort second hand fynd, skor: Bianco.

Har haft en super bra onsdag vid Estenom idag, alla lektionerna var riktigt intressanta och den första en riktig tankeställare. Slutade tidigare än planerat så jag hann på besök till syster Mimosa och efter det åkte vi till Kokkola och en resebyrå där vi bokade sommar resan, LÄNGTAR!

4 kommentarer:

  1. Åh vad fint! Vilken är din favorit färg?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack tack!

      Å, jag har så många favorit färger, gillar nya lite udda färg kombinationer. Mycket pasteller och klara färger är självklart härliga till våren.

      Radera
  2. Så sjukt snygga kläder du har på dig! Älskar din tröja och dina skor på denna outfit! :)

    SvaraRadera