måndag 25 juni 2012

Pretty In Grandpas Pants

TODAYS LOOK: Shirt: Burberry / Jacket: 2-hand / Jeans: 2-hand / shoes: Minelli / Bag: Chanel
Har på mig favorit halsbandet från Calvin Klein. 
 Kom just hem från en promenad. Jag och Magnus gick in till stan för att hyra Columbus Circle.
Nu sitter vi i soffan och kollar filmen, samtidigt kollar jag genom fotografierna från student fotograferingen och försöker välja vilken som skall användas som tackkort. Blommorna i bakgrunden fick jag av farmor och mormor i helgen. Doften av rosorna har fyllt hela vardagsrummet. 

6 kommentarer:

  1. Vilken underbar stil du har :)
    Brukar du shoppa på http://goattention.se ? Jag tipsar om massor med roliga onlineshoppar samt stylingtips, kika in :)

    SvaraRadera
  2. Otroligt egen och cool stil! Diggar starkt när man verkligen vågar klä sig i det man vill utan att vara rädd för vad andra ska säga! :)

    SvaraRadera