lördag 16 juni 2012

Sommar favoriter i min garderob Del1

Sommaren har redan bjudit på några riktigt varma och härliga dagar. Tänkte därför att det skulle passa fint att visa upp Sommar favoriter i min garderob Del1.
Sommar favoriter i min garderob Del1 består mest av mina favoriter bland sommarklassikerna! 
Just nu hänger det randigt, prickigt, rött, paljetter, svart och vitt på min klädstång. 
Det här är min absoluta favorit bandeau bh. Perfekt under transparenta skjortor och blusar. Brukar även använda den som solbikini. 
Märke: Vintage By MK
vitt vitt vitt .
De vita favoriterna just nu: 
Chiffong blus: Zara / virkad väst:köpt i France / virkad top: Sisters Point / stor bomulls tröja: 2-hand / vit kavaj: H&M
randigt . rött . svart . prickar . paljetter . fransiga jeans . brodyr . vitt
 Jeans favoriterna:
shorts: Gina Tricot / byxor omsydda till shorts från Gina Tricot / shorts: Sisters Point / Byxor: 2-hand

Favorit accessoarerna 
 Dessa Louboutin klackar kommer jag att använda massor i sommar, dock inte på några promenader längs grusvägar.
 Älskar pärlbroderade accessoarer och kläder.
De här tre väskorna har jag köpt 2-hand och de är alla hand broderade. 
 Gillar alla sportiga accessoarer, speciellt de som är inspirerade av motorsport. Den här väskan som är en mini kopia av en gammal BMW köpte jag i Kokkola från en kinesisk butik som har slutat. (Någon som vet/minns vad butiken hette?)

Så, här var Sommar favoriter i min garderob Del1. Har du någon favorit? 

9 kommentarer:

  1. betyder vintage by MK att du gjort det själv? Jättesöt bandeaubh :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Yes. Vintage by MK var en kollektion jag gjorde som ett projekt i skolan.
      Tack!

      Radera
  2. Underbara plagg! Älskar klackarna :)

    - Victoria
    www.Vickkitas.blogspot.se

    SvaraRadera
  3. Verkligen mycket fint, älskar klackarna. verkligen to die for :D

    SvaraRadera
  4. Snyggt! Du skulle inte vilja hjälpa mig och tycka till vilken bakrund jag borde ha på bloggen?? :) -> http://kahahaharin.blogg.se

    SvaraRadera