tisdag 10 juli 2012

Preppy Tuesday



 Skulle jag ha haft semester idag skulle jag ha gått klädd på detta sätt. Shortsen är nya och från H&M. Hatar att det endast går en minut efter att man har strukit dem och så är de alldeles skruttiga igen.
 Men nu har jag ju inte semester idag så då blir det istället denna look.
Tröjan åker på, shortsen byts ut till byxor och istället för en strandväska på armen har jag en kopp svart kaffe i handen. Trevlig tisdag underbara läsare. 
Kan nästan lova andra delen svar från frågestunden i dag eller i morgon. 

12 kommentarer:

  1. avslappnat och snyggt :D

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig outfit! :)

    SvaraRadera
  3. Åh vilken fin blogg du har !
    kika gärna in på vår och kommentera eller nått sånt!

    ha en bra dag! Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Båda outfitsen var fina, dock stör jag mig något oerhört på tröjan över axeln i den övre outfiten. :/ Kramis!

      Radera
    2. Tack! själv så älskar jag hur preppy en outfit blir med en tröja över axlarna!

      Radera
  4. Vad använder du för kamera?:)) Är på jakt efter en bra kamera så jag kikar runt lite! Hehe:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag använder mig av en Canon EOS 60D, med ett EF-S 18-135mm objektiv.

      Radera