tisdag 3 juli 2012

SVAR Del 1 från frågestund

Här kommer svar från frågestunden Del1.

Kärlek


Hur träffades du och din pojkvän? tog det länge tills ni blev tillsammans eller gick det snabbt? :)


Jag och Magnus träffades genom en gemensam vän när jag var 14 år. Efter att ha setts en gång var i alla fall jag rätt säker på att jag ville ha honom. Så kanske en vecka (kändes som ett år) efter att vi träffats första gången gick vi hand i hand, så det gick väl rätt så snabbt. 


Berätta hur ni fann varann du och M ?
-


Har du och M planer på att gifta er?


Under hela vårt förhållande har vi sett bekanta som förlovat sig och brutit förlovningen och sen förlovat sig med någon annan igen. När vi förlovar oss kommer det att vara för att vi ska gifta oss.
När det händer, händer det.


Hur länge har du och Magnus varit ihop?


Vi har varit tillsammans i 4 år och 4 månader, 


Beklädnads


Läste att du har gått på en klädsömmarlinje, var det många som härmade dina plagg som du sydde?


Tja, fast det var nog många som kände så. 


skulle du kunna visa i bild alla plagg du sydde enligt läroplanen under klädsömmartiden, som kjolen och byxorna ni gjorde på 1:an och kappan på 2:an mm. :)


Kommer göra det i ett skilt inlägg.


Hur länge har du velat bli klädsömmare?
:)



Har nog aldrig drömt om att blir klädsömmare men det är en bra grund till det jag vill fortsätta med. Dock minns jag att när jag var 8 år och vi skulle teckna en bild av oss själva på vårt drömjobb, jag ritade en chic klädbutik med namnet Michole.




Om mig


Har du några kroppskomplex? vad isf.?


Självklart har jag kroppskomplex. Har nog haft komplex över varenda del på min kropp under åren. Just nu är jag rätt så nöjd över min kropp. Men det jag ogillar mest med min kropp är att jag har väldigt muskulösa och stora vader sen jag spelade fotboll. 




Vilka bloggar läser du?


Angelica
Hon är en av de härliga bloggarna som skapar trender istället för att följa dem.
Elsa
Härlig inspiration till vardagen. Alltid gudomligt vackra bilder!
Emma
Super känsla för stil.
Ulrika
Alltid vackert och inspirerande klädd.
Anna
Jätte fin tjej med härlig stil.
Tilda
Isabella
Härligt med självständiga och starka kvinnor.

Hur gammal är du? 


19 ljuva år.

Har du kvar din navelpiercing? 



Nej det har jag inte. Vill uppmana alla till att vänta några år med att pierca sig innan de tar beslutet. Jag fick inte pierca mig för min mamma så när de var bortrest tryckte en av mina kompisar nålen genom naveln. Piercingen var inget annat än i vägen hela tiden. 
Nu har jag ett ärr ovanför naveln. Ärret stör mig inte så mycket, påminner mig mest bara om spontanitet. 


Spelar du fortfarande fotboll?


Nej.


Hur var det att bo i Esse ? 


Tiden jag bodde i Esse var underbar. Vi hade ett otroligt hus och en fin och stor gård att leka på. Hade även jätte mycket fina vänner där som jag nu inte ser så ofta. Ett super ställe att växa upp på.  

Vilka vänner har du inte kontakten med längre som du har varit bästa kompis med ? 



Ganska många tyvärr. Flera av mina bästa vänner har flyttat längre bort och på så vis har vår kontakt brutits vilket är synd. Men jag antar att det är livets chargong. 
Dock har jag träffat många underbara vänner jag just träffat.

Hur skulle du säga att du har ändrat från 1an i optima tills nu ?



När jag började ettan hade jag ingen aning om vem jag själv var varken som person eller stilmässigt. Stilmässigt har jag provat på olika stilar under åren och tillslut kommit fram till vad jag gillar och att jag inte behöver hoppa på varenda trend bara för att den är trendig. 
Som person har jag nog vuxit. Blivit mera självsäker och lärt mig att säga nej. 

Dömer du folk redan vid första intrycket då du t.ex
ser nån på stan? (genom att titta på t.ex kläderna menade jag då) 



Nej det gör jag inte, inte precis. Dock älskar jag att titta på folk och fantisera om deras liv vem dom är var och hur dom bor, speciellt när jag är i Paris. Personerna brukar ofta få väldigt intressanta liv...


Och till sist, vad tror/vill du att folk tänker om dej ? :)


Ingen aning om vad folk tänker om mig. Jag hoppas att folk tänker på mig som en inspirerande, genuin och energisprakande person. 


Kan du prata något annat språk än svenska flytande?


Tja, engelska pratar jag nog flytande. Lite franska, tyska och en knagglig finska. 


Vart allstans har du rest? 


Sverige, Norge, Danmark, Tyskland, Luxemburg, England, Frankrike, Monaco, Marocco, Grekland, Italien, Spanien. 


Vad lyssnar du på förslags musik?


A L L T

Vilket/vilka fotbollslag håller du på?



Hahahhahah, inget.


Så, här var de första svaren från frågestunden och mera kommer. Det är bara att fråga ifall det är något som ni inte förstår eller vill veta mera om!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar