lördag 14 juli 2012

The White Shirt day/night

Ett plagg som kommer att få hänga med även i höst är den vita skjortan. Här har jag matchat en dag och kväll look med den.
På dagen väljer jag att använda ett par chinos och Converse till den vita skjortan. Till kvällen byter jag ut solglasögonen mot ett par örhängen och jag väljer kjol och stilettklackar.
 Day Look: Skjorta: H&M / Chinos: Vila / Skor: Converse / väska: LV speedy
 Night Look: Skjorta: H&M / skirt: By Malene Birger / shoes: Minelli / väska: Chanel

Vill ni se flera Day/Night inlägg här på bloggen?

Ska fira Ida senare i kväll eftersom hon fyllde år för en tid sedan. Kommer att vara klädd som på Night bilden. Tills dess kommer jag bara vara riktigt lat.
 Ha en trevlig lördagkväll!

8 kommentarer:

  1. Vilka läckra outfits! Självklart vill vi ha fler day/night inlägg, super bra inlägg!

    Sedan undrar jag om du sett mitt mail jag skickat till dig? :)

    / Sprid din blogg, dela dina outfits och inspireras redan idag! Sveriges nya mode- och bloggcommunity på internet -http://bloppfashion.se/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!

      Nu har jag fixat ett konto! :)

      Radera
  2. flera day/night inlägg!

    SvaraRadera