onsdag 15 augusti 2012

3 stycken Jag

Nu till hösten kommer det att ske en liten förändring med min blogg (fortfarande hemligt).  Men tills dess tänkte jag fråga vad ni vill läsa mer av? Vill ni att jag skriver mera om trender? Eller vill ni kanske se flera outfits? Vill ni att jag skriver "Sy eget" inlägg där jag visar hur man syr om ett plagg steg för steg? Vill ni ha inlägg om investeringar till garderoben, eller om plagg som borde finnas i varje garderob? 

Har varit så upptagen under sommaren att bloggen har fått lida men från hösten lovar jag att det blir ändring! Kom gärna med kommentarer om vad ni vill att bloggen ska handla om i fortsättningen så jag får inspirationen att fota vackra bilder och skriva löjligt detaljerade inlägg om mina dröm skor.


Have you noticed that it's possible to translate my blog into your language?
It's not a good translation but you will at least get a hint of what it is that I'm writing about. 

6 kommentarer:

  1. Sy eget-inlägg!

    SvaraRadera
  2. Sy eget inlägg och inlägg om hur du håller dig i form. :)

    SvaraRadera
  3. trender, sy eget, outfits, bra plagg för såna med plånbok på diet... :)

    SvaraRadera
  4. sy eget-inlägg låter bra! försöker själv bli bättre på att sy men hittar ingen inspiration så ^^

    SvaraRadera
  5. sy eget inlägg och massa fint du ha shoppat och sånt du tkr är inne eller ute, går själv första året på beklädnads, kan du skriva ett inlägg hu känslan va, :)

    SvaraRadera
  6. hur och var gör du dina bilder, altså redigerar och som t.ex den här bilden ??? =)

    SvaraRadera