torsdag 2 augusti 2012

Autumn in the Wind

Igår kväll åkte jag och Magnus ut till Fäboda för att fota solnedgången. 
Blåste och var kallt, riktigt höstväder (dock perfekt för fotografering enligt Magnus).
 Jag hade på mig min gamla läderjacka men med min nya nitväst ovanpå. 
Super smart idé om man vill ha en läderjacka med nitar eftersom läderjackor är så dyra. 


Idag är det torsdag och ledig dag för mig igen. Det är grått och mulet utomhus, perfekt städväder som skall avslutas med teparty. 
Magnus ligger och sover fortfarande och jag tänker ringa och väcka Amanda för att planera lite antikrunda idag...


Ringde Amanda som var vaken (!) och antikrunda blir det idag!


Ha en underbar dag fina läsare!v

4 kommentarer:

  1. Fina bilder och jätte fin blogg.. :)

    SvaraRadera
  2. Gud va fina bilder! Vilken härlig solnedgång. Älskar outfit också! Skinnjackan är hur ball som helst!

    SvaraRadera