torsdag 16 augusti 2012

Lat som Katten Lars

Tröja: Marc O'Polo / Kjol: Gina Tricot (5€!) / skor: Minelli  / väska: Vintage
 
 Den sista rosen i min svärmors trädgård.
 Alla borde ha en lika lat och skön sommar som katten lars.

  Tack för att ni kommenterade vad ni vill se mera av i bloggen!

Flera ville se mera outfit inlägg och här kom första. Ska verkligen försöka få till ett dagensoutfit inlägg varje dag!
Sy eget-inlägg kommer så snart jag fyndar något bra att sy om. Ska också försöka klämma in några inlägg med budgetköp nu till hösten!
Inlägg om hur jag håller mig i form blir lite knepigt eftersom jag inte är någon träning- och kostexpert. Kanske jag kunde pröva någon ny träningsform där ni får följa med resultatet?

Fortsätt att kommentera vad ni vill se mera av i bloggen HÄR.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar