tisdag 21 augusti 2012

Mon Cheri!

Mon Cheri och jag gick på bio igår! 
YESTERDAY'S LOOK: Top: H&M Trend / Trousers: By Malene Birger / Sweater: H&M / rings: Lindex and Gina Tricot / Shoes and bag: old
 Bå bio med min cheri doftade jag Miss Dior Cherie!
 Efter jobbet igår gjorde jag och Himlen pizza, senare drog vi ner till stan för att se The Expendables2. Helt klart sevärd film när man vill se aktion och komedi!

Idag ska jag tillbringa min dag med fina Ida som snart åker till Åbo, fem av mina bästa vänner flyttar till Åbo i höst för att studera. Kommer att kännas alldeles dötrist men vem vet, nästa höst är vi alla kanske bosatta i Paris?

Förresten, Vad tycker ni om min hår-rosett?
Tog mig några svordomar och minuter att få till den...

11 kommentarer:

  1. Fint, älskar rosettfrisyern!

    SvaraRadera
  2. Vilken underbar stil du har tjejen :)
    Brukar du shoppa på http://goattention.se eller chicy,se? Har du några andra tipsa på webbshoppar?

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack tack!
      Näe, inte ännu i allafall! Gillar inte riktigt att köpa utan att få känna på kvaliteten, yrkesskada. Har dock själv beställt från bland annat net-a-porter.com och nastygal.com :)

      Radera
  3. Jag gillar din gulliga frisyr :)

    SvaraRadera