onsdag 8 augusti 2012

Vinfläck på ljust rosa

 TODAYS LOOK: T-shirt: Gina Tricot / Byxor: H&M / Skor: Minelli / Väska: 2-hand
De två underbara plaggen jag skulle visa er redan igår (förlåt), den rosa t-shirten och de vin-röda byxorna. Älskar färgerna tillsammans!
I bland behöver jag påminnas om att jag ska tro på mig själv. Hittade en ring vid Gina Tricot med ordet Believe ingraverat, den hörde ihop med en knippa andra ringar som nu också har en plats på var sitt finger.
Efter alla stora extravaganta smycken älskar jag enkla och nätta ringar, halsband och armband nu till hösten.
Har varit på jobbet hela dagen, på lunchen och kaffepausen har jag fått följa med Miss Marple på en mordundersökning.
Nu ska jag och Magnus kolla dålig tv innan vi går och lägger oss.

Ha en trevlig kväll alla tappra festprissar denna smålördag och godnatt till alla ni andra! 

8 kommentarer: